ამის მაგალითია მეტავერსიისადმი მზარდი ინტერესი, სადაც მეწარმეები, როგორიცაა მარკ ცუკერბერგი და მისი Meta კომპანია, მილიონობით დოლარს ინვესტირებას ახდენენ. ვაშლს დიდი დრო სჭირდება მუშაობს ვირტუალური რეალობის სათვალეებზე რომლის გაშვება იგეგმება 2023 წელს. თუმცა მისი პროგრამული უზრუნველყოფის შესახებ ჯერ არაფერია ცნობილი. სინამდვილეში, უახლესი ჭორები ამაზე მეტყველებს realityOS, ამ სათვალეების სავარაუდო პროგრამულ უზრუნველყოფას შეიძლება ახლდეს სხვა ე.წ xrOS, რომელიც შეიძლება არ აერთიანებს იმავე ტექნოლოგიას. ნახტომის შემდეგ გეტყვით.
ვირტუალური რეალობა და გაძლიერებული რეალობა იგივეა?
როგორც ვთქვით, augmented რეალობა და ვირტუალური რეალობა ისინი მომავლისთვის აუცილებელ ტექნოლოგიებად იქცნენ. ჩვენ ვხედავთ ამას ამ წლების განმავლობაში, სადაც უფრო და უფრო მეტი პროდუქტი და პროგრამული უზრუნველყოფა აერთიანებს ამ ტექნოლოგიის ზოგიერთ ასპექტს, როგორიცაა Apple-ის განვითარების ნაკრები: ARKit და RealityKit.
მაგრამ სანამ Apple-ის ვირტუალური რეალობის სათვალეებთან და მათ პროგრამულ უზრუნველყოფასთან დაკავშირებით სიახლეებს ჩავუღრმავდებით, მოდით გადავხედოთ განსხვავებას ორ ტექნოლოგიას შორის:
- La ვირტუალური რეალობა პასუხისმგებელია ავტონომიურად გენერირებული სრული ციფრული სამყაროს შექმნაზე. ამ სამყაროში მომხმარებელს შეუძლია შეისწავლოს და განიცადოს იმერსიული გზით. მასზე წვდომისთვის ჩვენ გვჭირდება სპეციალური მოწყობილობები, რომლებიც ამ სპეციალიზებულ ჩაძირვის საშუალებას იძლევა, როგორიცაა ვირტუალური რეალობის სათვალეები ან შერეული რეალობის სისტემები.
- კამბიოში, augmented რეალობა იგი შედგება ციფრული ელემენტების რეალურ სამყაროში გადანაწილებისგან, რათა მომხმარებელმა ნახოს და დაუკავშირდეს მათ მობილური ტელეფონის ან ტაბლეტის საშუალებით. და ამისთვის ჩვენ არ გვჭირდება სპეციალიზებული მოწყობილობა.
არის მესამე საკვანძო ელემენტი, რომლის ზრდა ბოლო პერიოდში ექსპონენტური იყო: შერეული რეალობა. ეს სხვა არაფერია თუ არა გაფართოებული და ვირტუალური რეალობის ერთობლიობა იმავე ეკოსისტემაში. ეს საშუალებას მისცემს მომხმარებლებს რეალურ დროში დაამყარონ ინტერაქცია ციფრულ გარემოსთან სპეციალიზებული მოწყობილობების გამოყენებით, როგორიცაა შერეული რეალობის სათვალეები.
როგორც ჩანს, Apple მუშაობს ორ ვირტუალური რეალობის ოპერაციულ სისტემასთან, რომლებიც დამოკიდებულია სხვა ოპერაციულ სისტემებზე. realityOS-ის შემთხვევაში, სისტემა დამოკიდებული იქნება iOS-ზე, ხოლო xrOS დამოკიდებული იქნება macOS-ზე. უცნობია იყო თუ არა ეს მხოლოდ ტესტები, აწარმოებდნენ თუ არა ინჟინრები ტესტირებას ორივე ოპერაციული სისტემით, თუ პირიქით, Apple შეიძლება ფიქრობდეს ორი განსხვავებული პროდუქტის გამოშვებაზე. ცხადია, რომ xrOS-ის სახელი შეიძლება მომდინარეობდეს “miXed Reality”-დან, რაც აზრი შეიძლება იყოს შერეული რეალობის გარემოში.
გარდა ამისა, Apple-მა ასევე დაარეგისტრირა სასაქონლო ნიშნები, როგორიცაა Reality One, Reality Pro ან Reality Processor, რომლებიც შეიძლება იყოს სავარაუდო სათვალეების სახელები, რომლებსაც ვიხილავთ 2023 წლის განმავლობაში. ჩვენ უბრალოდ უნდა დაველოდოთ და ვნახოთ, აპირებს თუ არა Apple რაიმე ამ ახალს. ოპერაციული სისტემები ან თუ ისინი მხოლოდ ტესტებია, რომლებმაც გადალახეს პრესა.
პროდუქციის შეთავაზება: არსონის ბრენდის ბლუთუზ დინამიკი მოდელი AN-1225C
- ფერი: შავი
- კავშირის ტიპი: უკაბელო და სადენიანი
- 12 ინჩიანი დინამიკი
- მოყვება ნივთები: ერთი პულტი, ერთი უკაბელო მიკროფონი და ერთი 15V ადაპტერი
- სიმძლავრე: 2000 ვატი
- ორი ერთში ფუნქციის მხარდაჭერა
- მეხსიერების ბარათის სლოტით (Micro SD), AUX გამომავალი, USB პორტით, რადიო
- Bluetooth ვერსია: 5
- გამაძლიერებლის სიმძლავრე: 20 ვატი