Apple მოწყობილობების გამოყენება მომხმარებლის ასაკის მიხედვით

ნებისმიერი კომპანია, რომელიც ყიდის პროდუქტს ან მომსახურებას, დროდადრო აკეთებს მას ბაზრის კვლევები მოიპოვოს ძალიან ღირებული ინფორმაცია, რომელიც მოგვიანებით შეიძლება გამოყენებულ იქნას ახალი სტატიების ან კომერციული კამპანიების დასაწყებად.

და Apple არაფრით განსხვავდება სხვა კომპანიებისგან. გსურთ იცოდეთ ყველაფერი თქვენი მომხმარებლების შესახებ. უპირველეს ყოვლისა, თქვენი გემოვნება და პრეფერენციები. ან iPhone-ის ეკრანის ზომა, ან რომელია ყველაზე გაყიდვადი ქეისის ფერები. ყველაფერი ემსახურება ახალი, უფრო კომერციული პროდუქტების შექმნას. და ძალიან მნიშვნელოვანი ასპექტია იცოდე რამდენი წლის არიან მომხმარებლები Apple-ის სხვადასხვა მოწყობილობებიდან.

CIRP იგი ეძღვნება კომერციული კვლევების ჩატარებას მსხვილი კომპანიებისთვის. დაწყებული იმის გარკვევით, თუ რომელია iPhone-ის ყველაზე გაყიდვადი ფერები და დამთავრებული იმის ცოდნა, თუ რა ზომის Apple Watch ატარებს ახალგაზრდა მომხმარებელს. ყველაფერი მიდის იმისათვის, რომ შეძლოს შემდეგი გამოშვებების „მორგება“ სხვადასხვა ბაზრის ნიშებზე, რომლებზეც ის არის მიმართული.

და ამ კვირაში განაცხადა, რომ კაბინეტმა გამოაქვეყნა ახალი ანგარიშს საინტერესო ზღვა მას აქვს სახელწოდება „Apple Ecosystem Age Profile Works“ და ცდილობს რეალური ციფრებით ახსნას, თუ რა ტიპის მოწყობილობას (iPhone, iPad ან Mac) იყენებს მომხმარებელი ასაკის მიხედვით.

და ნავით მალე, ხსენებულ კვლევას რომ ვუყურებ, პირველი, რაც უნდა აღინიშნოს, არის ის, რომ Apple-ის მოწყობილობის მომხმარებელია შედარებით ახალგაზრდა. ბევრად უფრო ახალგაზრდაა, ვიდრე საშუალო ამერიკელი მომხმარებელი ამ კონკრეტული ტიპის მოწყობილობისთვის. ჩვენ ვგულისხმობთ iPhone, iPad და Mac.

ამრიგად, ციფრები მიუთითებს იმაზე ყველა მომხმარებლის 50%. ამ სამი Apple მოწყობილობას შორის აქვს 18 და 34 წლის. და თუ გავხსნით დიაპაზონს 18-დან 44 წლამდე, ეს მაჩვენებელი 70%-მდე იზრდება. შედეგად, ამ მოწყობილობების მომხმარებელთა მხოლოდ 30% არის 45 წელზე მეტი ასაკის. ცნობისმოყვარე, ძალიან ცნობისმოყვარე.

და თუ უფრო ღრმად ჩავუღრმავდებით თითოეულ მოწყობილობას, iPhone-ისა და iPad-ის მომხმარებელთა საშუალო ასაკი ძალიან ჰგავს. Mac-ის მფლობელები ოდნავ ახალგაზრდები არიან. ეს ნიშნავს, რომ კომერციული სარეკლამო კამპანიები, სადაც ახალგაზრდები ყოველთვის ჩნდებიან, ძალიან კარგად მუშაობს. ასე რომ, კუპერტინოში მცხოვრებებმა უნდა იფიქრონ იმაზე, თუ როგორ მოიზიდონ უფროსი მყიდველი. ბაზრის ნიშა, რომელიც ჯერ კიდევ არ არის გამოყენებული.


პროდუქციის შეთავაზება: არსონის ბრენდის ბლუთუზ დინამიკი მოდელი AN-8135A

  • ფერი: შავი
  • კავშირის ტიპი: უკაბელო და სადენიანი
  • 8 ინჩიანი მიკროფონი
  • მოყვება ნივთები: ერთი პულტი, ერთი უკაბელო მიკროფონი და ერთი დამტენი კაბელი
  • სიმძლავრე: 1200 ვატი
  • ორი ერთში ფუნქციის მხარდაჭერა
  • მეხსიერების ბარათის სლოტით (Micro SD), AUX გამომავალი, USB პორტით, რადიო
  • Bluetooth ვერსია: 5
  • სიმძლავრე: 10 ვატი
  • HiFi ტექნოლოგიის მხარდაჭერა (საუკეთესო ხმის გამომავალი უმაღლესი ხარისხით)
Comments are closed.