Samsung კვლავ ცდილობს Apple-ის და მისი მომხმარებლების დაცინვას რეკლამაში

Samsung უბრუნდება ბრძოლას ისე, როგორც მან ყველაზე კარგად იცის. ითვლება, რომ საუკეთესო გზა თქვენი პროდუქციის რეკლამირებისთვის არის კონკურენციის სულელი გახდომა, ან თუნდაც მცდელობა. რა არ მესმის არის თუ არა ეს მას ნამდვილად მუშაობს. შეიძლება კი, იმიტომ რომ ისევ და ისევ ბრუნდება იმავე ტექნიკას მიმართავს. ეს მხოლოდ Apple-ისა და Samsung-ის საწინააღმდეგო ფანატიკოსებს მოაქვს, ისევე როგორც Apple-ის ფანებს, როდესაც ისინი ვერ ხედავენ Apple-ის დაავადებებსა თუ ნაკლოვანებებს. თუ ნამდვილად გსურთ რაიმე კარგი, მიმართეთ მის კარგ მახასიათებლებს და ფუნქციებს, არ იფიქროთ, რომ ის, რაც სხვები არიან, უფრო უარესია და ბევრად ნაკლები იმის მტკიცებით, რომ Apple-ის მომხმარებლები არიან… ის, როგორიც ისინი ფიქრობენ ჩვენ ვართ. ბოლოს რა ისევ გავრცელდა განცხადება იმის შესახებ, რომ სამსუნგი Apple-ს ერევა. 

მოდი, დაცინვით, პირიქით, მათი პროდუქტებისა და მომხმარებლების არევის ტექნიკა შეიძლება ხანდახან მუშაობდეს, მაგრამ არა ყოველთვის. მაგრამ, როგორც ჩანს, Samsung ამას მიზანშეწონილად თვლის და ამჯერად ბრუნდება, რეკლამით, რომელშიც ნათქვამია, რომ Samsung უკეთესია და რომ კორეული ბრენდის მომხმარებლები უფრო ჭკვიანები ან მსგავსია. საქმე იმაშია, რომ თუნდაც მათი ტელეფონები ან ტაბლეტები უკეთესი იყოს, რომ ისინი არ არიან, ვიდრე Apple, ეს გზა არ არის სწორი.

რეკლამაში რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ YouTube-ზე და მცირე ხნით ჩანს მომხმარებელი, აძვრა ღობეზე და სურს განიცადოს ახალი რამ. შიგნიდან ჩანს წყვილი, რომლებიც ბოლოს კითხულობენ საკუთარ თავს, კარგია თუ რა უნდა ველოდოთ თუ მართლა უნდა გადახტეს ღობე. მსგავსება სხვა არაფერია, თუ არა იმის თქმა, რომ თუ გინდა საუკეთესო და უახლესი, უნდა წახვიდე სამსუნგში და არ დაელოდო ისე, როგორც ამას Apple აკეთებს. ამ კონკრეტულ შემთხვევაში, ტელეფონის უახლესი მოპოვება. Samsung აფინანსებს მის უახლეს დასაკეცი ტერმინალს და ამბობს, თუ გინდა, ნუ დაელოდები Apple-ს ამის გაკეთებას, აიღე ნახტომი და გადართე Samsung-ზე.

დასაკეცი ტელეფონი, ისეთი, როგორიც უკვე გამოუშვეს და უკვე იცით როგორ იყო. კარგი ის არის, რომ არის სად უნდა გადაწყვიტო და არ უნდა ვიყოთ ბრენდების „ერთგული“. ბრენდები ჩვენდამი ლოიალური უნდა იყვნენ. იყიდეთ ის, რაც მოგწონთ ან მოგეწონებათ. რა თქმა უნდა, შეადარე ადრე, ნუ გაიტაცებთ იმას, რაც ბრჭყვიალებს.


პროდუქციის შეთავაზება: არსონის ბრენდის ბლუთუზ დინამიკი მოდელი AN-1001

  • ფერი: შავი
  • კავშირის ტიპი: უკაბელო და სადენიანი
  • გამოდგება წვეულებებისა და შეკრებებისთვის
  • 10 ინჩიანი დინამიკი
  • მოყვება ნივთები: ერთი პულტი, ერთი უკაბელო მიკროფონი და ერთი 15V ადაპტერი
  • აღჭურვილია DSP ძრავით ხმის ოპტიმიზაციისთვის
  • საოცარი სიმძლავრე 10000 ვატი
  • ორი ერთში ფუნქციის მხარდაჭერა
  • მეხსიერების ბარათის სლოტით (Micro SD), AUX გამომავალი, USB პორტით, რადიო
  • Bluetooth ვერსია: 5
  • გამაძლიერებლის სიმძლავრე: 60 ვატი
Comments are closed.