ისტორიაში პირველად, აშშ-ში სტრიმინგ არხებს უფრო მეტი მომხმარებელი უყურებდა, ვიდრე საკაბელო ტელევიზიას

ისტორიაში პირველად, ამერიკელები უფრო მეტ სტრიმინგ არხს უყურებდნენ, ვიდრე საკაბელოს, ნათქვამია Nielsen-ის მოხსენებაში. აღნიშნული ეტაპი დიდი ხანია რაც მოსალოდნელი იყო, რადგან მაყურებლები ცვლიან საკუთარ ჩვევებს და ტოვებენ ძვირადღირებულ საკაბელო პაკეტებს იაფი ალტერნატივებისთვის.
ივლისში სტრიმინგმა ტელევიზიის მთლიან მოხმარების 34.8% შეადგინა, რაც გასულ წელს თითქმის 23%-ით გაიზარდა. საკაბელო და სამაუწყებლო მაყურებელი მცირდება წლიდან წლამდე.

Nielsen აღნიშნავს, რომ სტრიმინგმა ადრე გადააჭარბა Broadcast მაუწყებლობას, მაგრამ ეს “პირველად გადააჭარბა საკაბელო ყურებას”. Netflix-მა, Hulu-მ და YouTube-მა ასევე დაიპყრეს რეკორდული აქციები, Netflix ასევე გახდა ყველაზე დიდი სტრიმინგის პლატფორმა “Stranger Things”-ის ახალი სეზონის წყალობით.

For the first time ever, more people watched streaming TV than cable | Ars  Technica

„სტრიმინგის ომები დასრულდა, რადგან აბონენტების ზრდა შეჩერდა“, – განუცხადა CNN Business-ს მაიკლ ნათანსონმა, MoffettNathanson-ის მედია ანალიტიკოსმა.

ანგარიშის დასკვნები გასაკვირი არ არის, მაგრამ ეს არის დამახასიათებელი ამერიკელი ტელემაყურებლისა და ინდუსტრიისთვის. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით ფაქტია, რომ გასართობი კომპანიები მილიარდობით დოლარს ხარჯავენ თავიანთი სტრიმინგის სერვისების გასაძლიერებლად მომავლისთვის

Comments are closed.