ისტორიაში პირველად, ამერიკელები უფრო მეტ სტრიმინგ არხს უყურებდნენ, ვიდრე საკაბელოს, ნათქვამია Nielsen-ის მოხსენებაში. აღნიშნული ეტაპი დიდი ხანია რაც მოსალოდნელი იყო, რადგან მაყურებლები ცვლიან საკუთარ ჩვევებს და ტოვებენ ძვირადღირებულ საკაბელო პაკეტებს იაფი ალტერნატივებისთვის.
ივლისში სტრიმინგმა ტელევიზიის მთლიან მოხმარების 34.8% შეადგინა, რაც გასულ წელს თითქმის 23%-ით გაიზარდა. საკაბელო და სამაუწყებლო მაყურებელი მცირდება წლიდან წლამდე.
Nielsen აღნიშნავს, რომ სტრიმინგმა ადრე გადააჭარბა Broadcast მაუწყებლობას, მაგრამ ეს “პირველად გადააჭარბა საკაბელო ყურებას”. Netflix-მა, Hulu-მ და YouTube-მა ასევე დაიპყრეს რეკორდული აქციები, Netflix ასევე გახდა ყველაზე დიდი სტრიმინგის პლატფორმა “Stranger Things”-ის ახალი სეზონის წყალობით.
„სტრიმინგის ომები დასრულდა, რადგან აბონენტების ზრდა შეჩერდა“, – განუცხადა CNN Business-ს მაიკლ ნათანსონმა, MoffettNathanson-ის მედია ანალიტიკოსმა.
ანგარიშის დასკვნები გასაკვირი არ არის, მაგრამ ეს არის დამახასიათებელი ამერიკელი ტელემაყურებლისა და ინდუსტრიისთვის. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით ფაქტია, რომ გასართობი კომპანიები მილიარდობით დოლარს ხარჯავენ თავიანთი სტრიმინგის სერვისების გასაძლიერებლად მომავლისთვის