შეძლებს Apple უფრო იაფი Vision Pro-ს შექმნას?

ისინი ბევრის ოცნებაა, მაგრამ ახლა ეს უმრავლესობისთვის სრულიად მიუღწეველი ოცნებაა. აშკარაა, რომ უფრო ხელმისაწვდომი მოდელი იქნება, მაგრამ როგორ შეძლებს Apple ამას? და რამდენად გაიაფდება ისინი?

5 ივნისიდან ტექნოლოგიურ სამყაროში მხოლოდ ერთ რამეზე საუბრობენ: Apple Vision Pro. Apple-ის შერეული რეალობის სათვალეებმა ყველა გაგვაოცა პოზიტიურად, რამის დანახვა, რაც აქამდე არასდროს გვინახავს ვირტუალური რეალობის სათვალეებში. არამედ უარყოფითად მისი ფასის გამო. გადასახადამდე 3.499 დოლარი ევროპაში 4000 ევროზე მეტი გახდება როდის გაიყიდება, თარიღი ჯერ არ ვიცით. ეს ფასი მომხმარებელთა უმეტესობისთვის მიუწვდომელია და თუ ერთი რამ არის დარწმუნებული, ის არის, რომ Apple-ს არ აქვს ინვესტიცია მილიონობით დოლარის იმ პროდუქტის კვლევასა და განვითარებაში, რომელიც არ აპირებს მილიონობით ერთეულში გაყიდვას. ასე რომ, იაფი მოდელი აუცილებელია, მაგრამ როგორ აპირებს Apple-ის მიღებას?

მცირე მოგების ზღვარი

Apple Vision Pro იყიდება თითქმის თვითღირებულების ფასად. მხოლოდ მასალების ღირებულება დაახლოებით 1800 დოლარია, რასაც უნდა დაემატოს აწყობის, მარკეტინგის, დისტრიბუციისა და R&D ყველა ღირებულება, რომელიც განხორციელდა მათ გამოშვებამდე. როგორც ჩანს, ამ 3500 დოლარს კომპანიისთვის მცირე მოგების ზღვარი აქვსასე რომ, მისი ფასის შესამცირებლად, როგორც ჩანს, თითქმის სავალდებულოა ახლანდელზე “უარესი” მოდელის დამზადება, მაგრამ რა თქმა უნდა, რომელიც ინარჩუნებს Vision Pro-ს არსს, მის მაგიას და მის მთავარ ნიშანს.

Vision Pro-ს შიგნით გვაქვს M2 პროცესორი და კიდევ ერთი R1, რომელიც შექმნილია სპეციალურად სათვალეებისთვის, რომელიც პასუხისმგებელია მისი 12 კამერით გადაღებული სურათების რეალურ დროში გადაღებაზე. გარდა ამისა, არის 5 განსხვავებული სენსორი, ექვსი მიკროფონი და ორი დინამიკი, რომელსაც შეუძლია შესთავაზოს სივრცითი აუდიო. განსაკუთრებული აღნიშვნის ღირსია ორი მიკრო OLED ეკრანი, რომელიც სულ 23 მილიონ პიქსელს გვთავაზობს, ორზე მეტი 4K დისპლეის შედარებით და რომელთა განახლების სიჩქარეა 90 ჰც. ჩვენ არ შეგვიძლია დავივიწყოთ კიდევ ერთი გარე ეკრანი, რომელიც საშუალებას აძლევს 3D სურათების პროექციას და რომელიც პასუხისმგებელია ეგრეთ წოდებულ EyeSight-ზე, ჩვენი თვალების გამოსახულებაზე სათვალის წინა შუშის მეშვეობით.

თუ ეს სპეციფიკაციები ცოტა მოგეჩვენებათ, უნდა დავამატოთ კორპუსი ალუმინის და ლამინირებული მინისბალიშით, რომელიც ერგება ჩვენს სახეს, რომელიც მაგნიტურად არის მიმაგრებული სათვალეზე და რეგულირებადი ტექსტილის თავსაბურავი. დაბოლოს, გარე ბატარეა იძლევა ავტონომიას ორი საათის განმავლობაში, თუმცა მათი გამოყენება შესაძლებელია პირდაპირ შტეფსელთან, რათა გამოიყენონ ისინი დროის შეზღუდვის გარეშე.

ჭრა იძულებითი იქნება

ის, რომ ამ სათვალეებს Vision Pro ჰქვია, უკვე ცხადყოფს, რომ იქნება Apple Vision, მეტის გარეშე. მისი კომპონენტების ფასის შესამცირებლად მათ შეეძლოთ ჰქონოდათ პლასტმასის კორპუსი, რაც მათ ასევე უფრო მსუბუქს გახდის. კიდევ ერთი ჭრა შეიძლება მოხდეს შიდა ეკრანებზე, უფრო “ჩვეულებრივი” სპეციფიკაციებით, მაგრამ როგორც ჩანს, ძნელია, რომ Apple-ს შეუძლია EyeSight-ის გარეშე, რომელიც სათვალეების სარეკლამო იმიჯის ნაწილი გახდა. გაუმჭვირვალე პლასტმასის წინა მხარე, როგორც ჩვენთვის ცნობილია სათვალეების უმეტესობა, მნიშვნელოვნად დააკლებს ფასს, მაგრამ დაარღვევს სათვალის უფრო „მეგობრულ“ იმიჯს. სახის შესაბამისი ბალიშის დამაგრება შესაძლებელია მაგნიტების გარეშე და თავსაბურავი ასევე შეიძლება იყოს უფრო მარტივი, შესაძლოა უფრო მაღალი ხარისხის ბალიშების შეძენის შესაძლებლობა მოგვიანებით, როგორც ეს შეგიძლიათ Apple Watch-ით.

სხვა ელემენტები, რომლებიც, როგორც ჩანს, შეუცვლელია, არის დინამიკები, რომლებიც ირჩევენ AirPods-ის გამოყენებას მულტიმედიური შინაარსის მოსასმენად და გარე ბატარეა, რომელიც შეიძლება იყოს სურვილისამებრ და ამგვარად გამოიყენოს სათვალეები, რომლებიც დაკავშირებულია პირდაპირ სოკეტთან, Apple-ში ბატარეების შეძენის შესაძლებლობით. სურვილის შემთხვევაში შეინახეთ. თუმცა, როგორც ჩანს, რთულია პროცესორების, სენსორების ან კამერების ხარჯების შემცირება, არსებითი ელემენტები იმ “ჯადოსნობაში”, რომელზეც ყველა, ვინც სცადა Vision Pro, საუბრობს. ამ ელემენტებისთვის დროის მსვლელობა მათ სასარგებლოდ ითამაშებს და თუ ჩვენ საბოლოოდ ვერ ვიხილავთ ამ უფრო ხელმისაწვდომ Apple Vision-ს 2025 წლამდე (უფრო როგორც 2025 წლის ბოლომდე), ამ ელემენტების წარმოების ფასი შემცირდება და მათი ამორტიზირებულია R&D. დრო ასევე დაეხმარება წარმოების და აწყობის მთელ პროცესს ხარჯების შემცირებაში.


პროდუქციის შეთავაზება: არსონის ბრენდის ბლუთუზ დინამიკი მოდელი AN-8135A

  • ფერი: შავი
  • კავშირის ტიპი: უკაბელო და სადენიანი
  • 8 ინჩიანი მიკროფონი
  • მოყვება ნივთები: ერთი პულტი, ერთი უკაბელო მიკროფონი და ერთი დამტენი კაბელი
  • სიმძლავრე: 1200 ვატი
  • ორი ერთში ფუნქციის მხარდაჭერა
  • მეხსიერების ბარათის სლოტით (Micro SD), AUX გამომავალი, USB პორტით, რადიო
  • Bluetooth ვერსია: 5
  • სიმძლავრე: 10 ვატი
  • HiFi ტექნოლოგიის მხარდაჭერა (საუკეთესო ხმის გამომავალი უმაღლესი ხარისხით)
Comments are closed.