Apple ამოიღებს ხმას iPhone 14-ის რეკლამიდან რასისტულ შეურაცხყოფაში დაბნევის გამო

Apple-ის რეკლამები ყოველთვის არის ემოციური, ენერგიული და დინამიური ეცადოს მომხმარებლის ყურადღების მიპყრობას და კარგი გრძნობების გამოწვევას. კარგი რეკლამა აჩვენებს პროდუქტის სარგებელს და ააქტიურებს მაყურებელს მის შესახებ ინფორმაციის მოძიებაში. ერთ-ერთი პირველი განცხადება, რომელიც Apple-მა წარმოადგინა iPhone 14 და 14 Plus-ზე, იყო ე.წ “დიდი და დიდი”. რეკლამის გაშვების დროს ათასობით მომხმარებელმა დაიწყო ჩივილი რეკლამისთვის არჩეული სიმღერის ტექსტის ნაწილის მიერ წარმოქმნილი დაბნეულობის გამო ვინაიდან ის შეიძლება აგვერიოს ამერიკაში ფართოდ გამოყენებულ რასისტულ შეურაცხყოფაში. თვეების შემდეგ, Apple-მა ამოიღო ხმა ამ განცხადებაში მხოლოდ ინსტრუმენტული შესანარჩუნებლად.

არასწორად ინტერპრეტირებული სიტყვა „დიდი“ იწვევს ხმის ამოღებას iPhone 14-ის რეკლამიდან

Apple-ის მიერ არჩეული სიმღერა “დიდი და დიდი” რეკლამის ფონზე არის იდრის ელბას მიერ ყველაზე დიდი. რეკლამის მიზანი სხვა არაფერია თუ არა ხაზი გაუსვით iPhone 14-ისა და iPhone 14 Plus-ის ღირსებებს მის ორ მოდალობაში. დიდი სტანდარტული მოდელი, მაგრამ ბევრად უფრო დიდი Plus მოდელი. თუმცა არის სიმღერის ნაწილი, სადაც არაერთხელ მღერის შემდეგი ლექსი:

მიუხედავად იმისა, რომ ერთი შეხედვით პრობლემა არ არის, თუ ანონსს და თავად სიმღერას მოვუსმენთ, შეიძლება პრობლემები შეგექმნას. რატომ? რადგან სიტყვაშია დაბნეული შავგვრემანიბევრი აფრო-ამერიკელისთვის ეს ინგლისური სიტყვა წარმოუდგენელია და ისინი მას “N-სიტყვას” უწოდებენ. ეს არც მეტი და არც ნაკლები რასისტული შეურაცხყოფაა, რომელიც ამერიკაში დღესაც გამოიყენება. ისტორია ბრუნდება მე-XNUMX საუკუნეში, სადაც თეთრკანიანი ამერიკელები იყენებდნენ მას აფრო-ამერიკელების მოსახსენიებლად, როგორც წესი, რასისტული ტერმინებით და ძალადობრივი ქცევით, ლინჩით და ა.შ. ეს ირიბად წარმოქმნის იმპლიციტურ საფრთხეს ამ სიტყვის გამოყენებასთან დაკავშირებით. თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ორიგინალური რეკლამა ზოგიერთ რეაქციაში, როგორიცაა ეს არის Youtube-ში.

როდესაც ეს განცხადება პირველად გაისმა, საზოგადოება სკანდალიზებული იყო, რადგან მათ ეს სიტყვა გაიგეს შავგვრემანი Apple-ის რეკლამაში. ეს იყო გასაკვირი, რადგან ვიცით, რომ Apple ყოველთვის ძალიან ფრთხილად ეკიდება არჩეულ მუსიკას, იმიჯს, რომლის მიცემაც და ზრუნვა სურს და, უპირველეს ყოვლისა, დიდი თანამშრომლობა, რომელიც დიდ ვაშლს აქვს უმცირესობებთან. ამან დიდი აჟიოტაჟი გამოიწვია ქსელებში.

და ბოლოს, ორი თვის შემდეგ Apple-მა რეკლამიდან ხმა ამოიღო ტოვებს მხოლოდ ინსტრუმენტულს. თუმცა, კუპერტინოს მხრიდან ოფიციალური რეაქცია არ ყოფილა. მაგრამ ცხადია, რომ მისი აღმოფხვრის აზრი სხვა არაფერია, თუ არა რეალური პრობლემის ადაპტაცია Apple-ის სტანდარტებთან. ამჟამად ხელმისაწვდომი რეკლამა შემდეგია:


პროდუქციის შეთავაზება: არსონის ბრენდის ბლუთუზ დინამიკი მოდელი AN-8135A

  • ფერი: შავი
  • კავშირის ტიპი: უკაბელო და სადენიანი
  • 8 ინჩიანი მიკროფონი
  • მოყვება ნივთები: ერთი პულტი, ერთი უკაბელო მიკროფონი და ერთი დამტენი კაბელი
  • სიმძლავრე: 1200 ვატი
  • ორი ერთში ფუნქციის მხარდაჭერა
  • მეხსიერების ბარათის სლოტით (Micro SD), AUX გამომავალი, USB პორტით, რადიო
  • Bluetooth ვერსია: 5
  • სიმძლავრე: 10 ვატი
  • HiFi ტექნოლოგიის მხარდაჭერა (საუკეთესო ხმის გამომავალი უმაღლესი ხარისხით)
Comments are closed.